MINDYOURATTITUDE

FLYGA

Publicerad 2010-04-24 19:53:40 i Allmänt,


(klicka för större bild)

Träffade Houssein idag, en av mina finaste vänner. Känns riktigt skönt att ha någon man kan snacka loss med, som förstår vad man menar och kan ge tips och råd. Vi kom fram till att vi varit vänner i 5 år nu, lite crazy. Jag fick prata av mig alla de tankar som rör sig i mitt huvud och fick rensat upp bland dem. Kanon bra.

Vill ut och dansa, släppa verkligheten och bara flyta på ytan. Vill inte tänka på det jobbiga som kan hända, vill att allt går min väg. Vill säga saker, vill att du ska veta en sak. Vill inte skriva det här, vill säga det. Men varför ska det vara så svårt.. när det kommer till detta, när det kommer till dig? Har hoppet uppe men hoppas inte för mycket. Är som en död massa som kleggar sig fram, som tar form allt efter som.

vill flyga, det närmstra jag kommer det är v.24

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela