MINDYOURATTITUDE

RANDOM

Publicerad 2010-04-25 19:03:04 i Allmänt,

 

10 FAVORITER
Färg:
blått
Mat: pannkakor!
Affär: HM
Film: The Goonies!
Bok: Flyga Drake.. senaste jag läste iaf. läser för dåligt med böcker.
Djur: Björnar hallå!
Årstid: vårsommaren!
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad, riktigt mycket choklad. Gärna chokladglass med chokladströssel.
Tid på dygnet: 21.00 - 22.00


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
trött och lättroad
Smak: thai sweet-chili sås.. vi grillade ikv så..
Kläder: byxor jag borde slängt för längesen, en top som får mig att se tjockare ut än vad jag är och en hoodie på det! (y)
Plats: Datorrummet/min skitstia
Nagellack: Metalliclila
Tid: tio i sju
Sällskap: datorn annars är jag ganska lonley här
Irritationsobjekt: skolarbeten


7 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nope
Brutit mot lagen: jaja. jag har gått mot rött flera gånger! är det lagen eller bara en rekomendation?
Blivit arresterad: nej, det gäller ju att inte vara där när de kommer.
Badat naken: säkerligen när man vart liten, men inte i denna åldern.
Varit med på TV: nej, tack jävlar!
Kysst någon du inte känner: hmm.. nääe, någon man kanske inte känt så väl.
Sårat någon: säkert, flera gånger, olika anledningar


5 VAL
Mobil:
min lilla sonyericsson W980 klump
TV: Mentalist
Schampo: Fructis eller något annat som luktar sådär grymt gott!
Tandkräm: Pepsodent, men för tillfället lever jag på Willy's egna märke
Parfym: om man kan välja vilken som; Paris Hilton's cha cha


1 PERSON
Du kan berätta allt för:
Houssein, han förstår mig på nån jävla vänster. Annars får Moa höra mycket, stackarn.
Du ser upp till: Farfar Frank jag aldrig fått träffa, nu går det inte heller (r.i.p)
Du inte gillar: haha, jag har nog inga jätte problem med folk i min vardag, så jag tar en kändis. P!NK!!


2 VAL
Kaffe eller te:
båda men helst kaffe
Hemmakväll eller utekväll: Utekväll


1 ÖNSKAN:
PEEENGAR!! ÄR PANK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela