MINDYOURATTITUDE

ENJÄVLAMASSADISK

Publicerad 2010-12-11 14:47:32 i Allmänt,

Nej, igår var det inte lätt. Jobbade från 18.30 - 01.00. Kvart över ca var jag hemma igen. Trött som in i helvete, hade inte ätit mycket den dagen heler så man mådde ju sådär bra. Men vi klarade oss, lite rester kommer vi få ta ikväll men det kommer gå mycket bättre känner jag på mig.

 

Har fått ett enormt sug efter Tron Legacy fillmen. Den har premiär nu på fredag, den 17. huuuii! Hoppas jag inte behövs på jobb, men det kan vara min sista jobb helg innan jul - vilket jag antar så får la se den veckan därpå. faaen wuhuhuwhuwuh! Men men, finns la inte mycket man kan göra t det.

 

Har nu en blogg på engelska också, check it out och lämna en shout out till vänster under twitterboxen!

MINDYOURATTITUDE

 

Nu ska jag gå och laga mat så att jag inte kollapsar ikväll igen!

CHeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela