MINDYOURATTITUDE

JAAA!

Publicerad 2010-12-05 13:01:48 i Allmänt,

Deadmau5 ft Neon Hitch "I Can't Behave Myself"


Det blev inte så mycket plugg igår! Ina ringde och hade ett jobb till mig. Som den fattiga student jag är kan jag ju inte tacka nej till det! Jobbar nu i disken med alla mumsiga matrester och rykande ånga från diskmaskinen. Härligt! Tur att min arbetskamrat är rökare så man kan hänga med ut och ta lite luft emellanåt. Så får vi se hur länge jag har kvar min tjänst. Kanske har råd med mitt koskinn själv efterhand, mamma sa att hon inte tänkte köpa det i julklapp..

I alla fall, efter jobbet igår joinade jag Anna och Ina ut. Det blev en stund på Bara, känner att jag måste bryta den vanan. Sen skulle Anna och Ina vidare till Mogge, ville joina egentligen, men.. mör som jag var, med hela julbordet över mig, trött och sista bussen gick kort där efter, så inte ikväll inte.

Tänkte att jag skule ta och städa mitt rum och visa lite hur jag har det. Lägger ju upp så mycket bilder på inredning men inget från mitt rum. Här är mitt nattduksbord, vilket egentligen är en stor högtalare, lite sönder men den fungerar! På den, den käraste lampan jag har. En bit av en styckad skinnsoffa med en fårfäll från frösihjäl Love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela