MINDYOURATTITUDE

THEDAYAFTERTHEDAY

Publicerad 2010-12-26 13:43:19 i Allmänt,

 

Igår var galet! Tackar alla mina fina brudar för en rolig kväll ute. Först hängde vi på ett biljard ställe där mina vänner kämpade för att få igång mig lite. Där stötte vi på en jekla massa vänner  och senare drog jag Fridde och Emma till en fet partybåt där det endast spelades electro musik, vilket vart sjuukt nice! Hade riktigt roligt!

 

Hem, sova, vakna, ingen baksmälla what so ever. Känns för jävla bra. Har haft turen att aldrig behövt smaka på en baksmälla, än. idag blire väll till att ta det lite lugnt. Kanske har man turen att få en tur till KPH och Illum där. Jag kommer nog kissa på mig lite av excitement öve all design som lite väller över där. Har aldrig varit där så det ska bli spännande!

Sen funderar jag på att odla en Romeo-frilla. Fast tjejigare och snyggare kanske. haha
Min syster skrek lite av fasa och hojtade "HOCKEY FRILLA!!" Men det känns helt okej tycker jag.. vad tror folket?

 

all får nao.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela