MINDYOURATTITUDE

UN|WRAPPED

Publicerad 2010-12-24 21:55:00 i Allmänt,

 

Lite av de klappar jag fick ikväll! Min familj är helt underbar på att htta på klappar. Fick en massa småsaker som ljus koppar, mer doft ljus (som kommer vara uppbrända inom nästa vecka känns det som)

Första bilden - en filt med pälsimmitation. super len och mysig, precis vad jag ville ha!

andra till fjärde - Världens snyggaste mobilskydd i läder med tryck! De går inte att köpa någonstans för de är costume made by min bästa syster i världen! Helt gálet!

Sista bilden - en fint blå klocka från min syster oxå :)

Fick TWISTER av mamma och pappa oxå- NU JEWLAR SKA DET SPELAS!

 

Familjen blev glada över mina presenter också, känndes himla bra! Mami och Papi fick varsin oljemålning av mig och de gillade dem! Blev himla glad över det! Fick en slant av farmor så nästa vecka bär det av till IKEA för att köpa matta! hoppas innerligt att de har kvar dem när jag kommer, jag SKA ha ett koskinn på mitt golv...

Men men. min jul vart himla trevlig som vanligt och det var det.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela