MINDYOURATTITUDE

The Norman

Publicerad 2010-12-03 23:57:29 i Allmänt,





Jag kan ju konstatera att Norman Reedus inte är ful precis. Inte alls. Helt tvärt om faktiskt. Sjuk som skådis är han ju också, en av mina favoriter. Pep lite tonårs-typiskt idag när jag såg att han medverkar i 'The Walking Dead'. Nu blev serien plötsligt sjukt mycket bättre. Är ett stort fan av The Boondock Saints både ettan och tvåan. När mina vänner hejjade på Sean Patrick Flanery hejjade jag mer på Norman(såklart hejjar man på båda i den filmen!). Men Norman har den appeal'en som gör honom till en av de typiska killarna jag skulle kunna falla för. Lite småskabbig, speciellt utseende dock genuin. Hottie är han ju och jag känner att jag nog måste omorganisera min topp5-hotties. Den listan kommer inte publiceras. Inte på länge i alla fall.
Jag som många av mina vänner, i princip alla mina tjejvänner vill i alla fall ha en MAN. Haha, gillar det. Men ja, en MAN är vad jag vill ha och inte nån fjaskig pojkvasker. huhuuhu!


I alla fall. Nog om Norman. Var med mamma på Maxi ikväll, vi julade oss lite i deras julhörna så pass mycket att jag fick med mig en ljusstake hem. Stilren och fin! Det blev en svart för de i trä fanns ingenstans.. satan. Men nu lyser det jul på ett snyggt sätt i mitt fönster. Imorgon ska jag försöka ränga upp kraniet på väggen. Ska ge mig på lite engelska uppgifter för min C-kurs också. Har börjat dra på mig en förkyldning nu så det blir väll till att sitta hemma och friskna till!

Musik från hypemachine och dämpad belysning på mitt älskade rum, snart sovdags.

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2010-12-04 20:31:20

Det är ju han från Boondock Saints! :O Bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela