MINDYOURATTITUDE

--------------------------

Publicerad 2010-06-26 23:56:55 i Allmänt,



Jag vet att jag ser helt knäpp ut, men jag känner att det är helt okej.
nu har första veckan av mitt sommarlov i sverige snart tagit slut. Den har varit händelsefull och bra.
Siktar på att lika mycket ska hända nästa vecka, det blir så lätt tråkigt om man inte hittar på något och man uppskattar att få vara ensam så jävla mycket mer om man träffar folk om dagarna och nätterna.

På tal om nätter, är sugen på att dra ut i Malmö, men är inte så hemma på ute ställen där, får la fråga runt. Bara för att man är 18 betyder det ju inte att man kommer in på allt för många ställen. JU. Men men, har övertalat 2 vänner än så länge.

Kom på innan idag att Houssein är i Libanon hela sommaren, så får inte träffa honom på hela sommaren! Jag har redan fått abstinens. Som jag ska tracka den stackarn och tvinga honom att ses när han kommer hem. wie!

OJOJOJ! Satte på radion när jag satt på toa idag för att det skulle bli roligare att sitta där, då hörde jag att Daniel Adams-Ray (den andra killen i Snook, som för övrigt är svenasöt och tydligen ursprungligen född i kenya) ska, precis som sin kompis Khilen (Oskar Linnros) släppa en solo platta till hösten! Den heter svart, vitt och allt där emellan har jag för mig. Skit kul att båda kör på solo!  De var grymma tillsammans men lyckas även på egen hand.

Shisses vad jag ordbajsar nu.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela