MINDYOURATTITUDE

CHROMEO.

Publicerad 2010-06-23 22:57:13 i Allmänt,



Hemma från Turkiet kl 3 på morgonen i söndags. Spenderade resten av söndagen med Hanna som sov över till mångad, sen träffade jag Ettan Julia och Amanda. Hem och sov till tisdagen då Moa kom hem från London, lekte med henne och sen hem igen. Picknick på råå med syster, calle och challe. Hem, går till ettan för att träffa henne julia och moa igen. Hade grymt trevligt och sen hem och sova.

Idag, onsdag, drog jag och moa till Malmö, strosade runt i stan och sen mötte vi sebbe och en albin vid stapel.
mmmm'mmm skejtare är något att sätta blicken på en varm dag. Woh! Det var en varm dag och jag kände mig ganska gnällig så blev tyst och nöjd när jag fick syn på 2 skejtare som fick bli mitt ögongodis för dagen. Hem och nu sitter jag här.

Hunden blev opererad, fick ut tumören och en massa cystor ur livmodern, stereliserad och ihopasydd. Nu ligger hon som död i soffan, men allt kommer bli bra.


Postar en låt med mina favoriter Chromeo ft. Yuksek - so down.
sjukt jävla bra. Tycker om Chromeo duon så mycket att jag ritade av dem. (se ovan)
Sångaren ser ganska bra ut till och med!



Ha en geeoo sommar
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela