MINDYOURATTITUDE

uuuuupdaaterring

Publicerad 2010-06-08 22:49:42 i Allmänt,



Helluu.

Innan texten skulle det vara en ny bild, men det spökar i min dator. Det vill sig inte när jag ska ladda upp bilder. Men i alla fall.

Nu har vi avslutat alla kurser i skolan och är nöjd med mina estetiska betyg, de andra kunde varit bättre. Mycket hänger ju på mig själv (NÄHE, det menar du inte)
Lyckades få ett MVG i foto A och ska inte sikta lägre i B-kursen nästa termin.
Shitt, nästa termin går jag i 3;an. Nästa år tar jag srudenten! Galet. Det finns inte, jag är ju fortfarande så liten!

Ledig imon iaf, så ska spendera mycket av dagen med Hanna, tar med kameran och så får vi hoppas att exorcisten har varit här så att jag kan ladda upp några bilder från dagen.

Som vanligt var det The Mentalist på tv ikväll och hela familjen satt bänkade. Helt underbar serie, Jane är fede grym!

Ska snart börja kolla på Californication, har sett ett par avsnitt och, ja, den är hysteriskt rolig.

Nu orkar jag inte skriva mer, Turkiet på lördag, uppdaterar efter hemkomsten med miljontals bilder!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela