MINDYOURATTITUDE

CRAZYLILLA

Publicerad 2010-05-04 16:59:17 i Allmänt,



Helt crazy bild, älskar att mecka med bilder sådär, det blir alltid ett sjukt resultat. Skolan var himla soft idag och jag hann hem innan det började regna, skönt. Hittade ett armband och örhängen på vägen hem på Ållens. Bytade min smiley igår till en liten sten som ser mycket bättra ut än läkringen, svart och rälig som den var.

Lyssnar på Röyksopp - Eple.
Den är faktiskt riktigt bra. Jag gräver mycket efter ny musik, remixer, dubstep och annat som ploppar upp nu för tiden. Men den nog bästa musiken är ju den gamla tycker jag. Sen, det remix freaket jag är, älskar jag nya remixer på gamla låtar. mmmm'mm! Pappa har alltid lyssnat på reggiae så länge jag levt och säkert längre innan dess. Är ganska öppet för allt, om någon läser, så tipsa gärna om någon låt/artist/genre som känns värd att dela med sig av! jag bits inte om det är fruktanstvärt dåligt!

här är dagens låt!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela