MINDYOURATTITUDE

JAGVILL

Publicerad 2010-05-14 18:46:13 i Allmänt,



Börjar bli riktigt förkyld, jävligt lägligt.
Päronet jag äter på blir helt strävt i munnen. Lyssnar på Daft Punk - prime time of your life just nu och har slängt min feta, håriga halsduk om halsen. Jag hatar att var asjuk, speciellt förkyld.

Vill träffa min Amanda som jag inte sett på evigheter och jag vill se på en massa film. Jag vill ha ett filmmarathon med någon eller några trevliga människor. Jag vill träffa min Houssein och äta smält choklad med banan. Det hade varit kul att träffa någon man inte träffat heller. Det lät lite flummigt.

nä, mycket jag vill, lite som slår in.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela