MINDYOURATTITUDE

RUBBISH

Publicerad 2010-05-26 22:38:11 i Allmänt,


Har inte orkat tvätta håret på, jagvetintehurlänge! Så allt bara sögs upp i en knut idag, såg för övrigt riktigt skabbig ut, men det gjorde nog inget, fick förvånsvärt många komplimanger för min äckliga knut idag.
Ser nästan ut som om jag har en blåtira, men ack nej, den oturen har jag inte, tack o lov!

Nu är hanna i Hässleholm, @ S!esta! Jag vill oxå dit, helvete vad jag vill dit. Hanna lämnade ett (säkert fylle) meddelande på min mobil så jag ska ringa henne senare. Höra hur allt är. Moa drar dit ikväll oxå. FUCK ÅFF!

Aja, Imon är det foto redovisning, och Aron fyller oxå år. Grattis! Chill fest på fredag, lördag pluggas det sönder, och söndag är det morsdag. Wioioh.

Orkar fan inte med skolan nu! Vill bara ha lov!

"I will do it my way"

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela