MINDYOURATTITUDE

fat ass homes

Publicerad 2010-11-16 20:37:04 i Allmänt,

bilder från denna sidan och denna sidan.

Lite klass får det ju vara. Surfade lite och snubblade över bl.a. dessa rummen. Få av många coola, men försökte sålla ut lite rum som såg mysigare eller schysstare ut. Jag har inrednings feber, men det märks ju lika tydligt som en finne i pannan och den är här för att stanna. Jag är dålig på att källförteckna bilderna men ska bli bättre på det.

När jag tittar på hus, möbler och inredning fylls webbläsaren med flikar innehållande sidor och bilder med flashiga, feta, intressanta, designade hem och hus. Inspirationen flödar och överfyller ögonen så att de, i mina tankar, börjar fyllar med tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela