MINDYOURATTITUDE

gay love is love

Publicerad 2010-11-18 18:01:34 i Allmänt,


På den nutidakonst lektionen idag började jag och Fridde kolla på film. I love you phillip morris. Jag tyckte jättemycket om den och kommer nog se den igen senare i veckan.

Jag sminkade mig faktiskt lite mer idag, känns lite konstigt. Brukar aldrig ha mascara i skolan men det känndes okej. Ibland kan jag tycka att jag är lite av en tomboy och ibland mer en boy, i mitt korta hår. Ändå tycks folk gilla mitt hår, vilket känns väldigt bra. Jag vet inte hur jag ställer mig till det själv längre. Men det är väll okej. Min samhällslärare sa idag att hon tyckte jag passade bättre i kort kår än i långt. Hmm, den tackar jag för! Men vad tycker jag? Joo, det är fint. hmm.

annars är 2 av 3 hundar mitt uppe i löpet vilket betyder att de ska rida/jucka eller dansa (som vi kallar det) mot varandra majoriteten av tiden. Den resterande hunden kommer inte få det begäret eftersom hon blivit steriliserad och slipper sin mens. Fyfaan vad skönt att slippa sin mens, sheezus!

ajja, imon ska man väll försöka jobba järnet på väggmålningen.. ensam.. kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela