MINDYOURATTITUDE

inspiration+villha+kreativitet

Publicerad 2010-11-02 21:35:24 i Allmänt,

Fler bilder i slutet av inlägget




Vill tatuera mig mer och mer. Blev extra sugen nu när Sophie laddade upp en bild på sin nya tatuering som blev kanonfin! Sedan ca 2 år tillbaka har jag varit helt hooked på den mexikanska dödskallen. Gillar de spanska/latino länderna och deras färgsprakande kultur. Den mexikanske dödskallen plockas fram i Mexico under en viss dag under året - de dödas dag. Man gör dödskallar av olika material och snyggar till på kyrkogårdarna. Man pryder gravarna med färgstarka dödskallae och annat. Respekterar de döda så att säga. Det är det budskapet jag vill ha på mig, respekt för de som inte finns mer. Jag tror inte på spöken, det är inte det jag menar, menar att även ifall en släkting går bort, har man de med sig, respekterar dem som om de vore i livet fortfarande.

Den är de farligt snygga att pryda kroppen med!
Satt och kladdade med min eyeliner och kajal på armen idag, Vänster arm för jag är högerhänt men ska den göras ska den sitta på högerarmen och i färg.

klicka på bilderna!




Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela