MINDYOURATTITUDE

oxford+chesterfields=skönhet

Publicerad 2010-11-05 10:20:23 i Allmänt,

Oxford soffor above.

 

"wessex chesterfield sofa"

 

"essex chesterfield sofa"

 

"dorset chesterfield sofa"

 

Är för alltid kär i dessa soffor. Fint ska det vara! Minst en sån ska jag ha när jag flyttar hemifrån, SKA ha. Har jag inte köpt en chesterfield eller oxford i livet, har jag inte avklarat 100%. Ni vet som i tv-spel, när man måste hitta hemligheter, hitta alla tills det står att man har avklarat 100% - tills dess har jag bara klarat 70% skulle jag gissa.

distinktivechesterfields

 

Kära Mami

Som den bästa mami du är, kan jag inte få en chesterfield eller oxford? Den rödaktiga "Essex Chesterfield" kostar sådär 10. 890;- i antikt läder.
puss och kram!

 

Cheers!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela