MINDYOURATTITUDE

summary of the weekend

Publicerad 2010-11-28 23:14:43 i Allmänt,

Åkte in till stan idag runt halv två för att lyssna på Moa och Emmy som spelade och sjöng i boblioteket(det kommer bilder). Det var unplugged och 2 andra gäng spelade också. Det var väldigt mysigt och de var sköna att lyssna på så jag är glad att jag stack ner. Efter det drev vi runt lite, in på Pistaschia och fick en kopp glögg och kakor, checkade godis och sen hem. Efter en aldeles för lång väntan på mat blev det dags att äta, hör och häpna, eller bli lite hungriga i alla fall! Vi åt krabba till förrätt och sen stekta kotletter med apelsinsås och potatis med feta sallad till det. Oh yeah?

 

I fredags fyllde Rebecca år och det bar av hem till henne. Sjukt rolig kväll! Det blev goda drinkar, god mat och sen kom en kvinna från 'husmusen erotikparty' och visade sexleksaker. Sexparty helt enkelt. Haha, som klara beskrev det blev man 12 år på nytt och fnittrig. Men det var riktigt roligt måste jag erkänna.

 

Igår var det Johanna och Caroline som skulle firas! De hade hyrt en lokal i pålsjö östrasom vi trocklade oss till. Vi hittade dit och det var trevligt. Sen följde jag med Olivia och Lina in till stan, fler som fyllt år och som skulle firas! Det blev en kväll på Bara och vips fick jag upp kontakten med en vän jag nog inte snackat med på ett halvår. Lite confessions kom fram men vad gjorde det, det var kul att höra. Tycker ju om min vän!

 

Första advent idag, så tänd ett ljus och låt det brinna, snart ät det jul här i vårt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela