MINDYOURATTITUDE

skinn-stilfullt

Publicerad 2010-11-08 22:57:40 i Allmänt,

 

Ja, ni får lov att äcklas och tycka att jag är störd i huvudet. Men jag har mer och mer börjar tycka att skinn är OK (till en viss gräns). Jag önskar mig en kofäll i julklapp och var än mor o far får tag i en hoppas jag att det är en ko som gått till slakt, så man använder allt, menar jag. Är emot all annan typ av skinn (mink, räv, baby seals - you name it)

 

Det känns som om jag utvecklar min inrednings smak hela tiden, men har ändå en tydlig peronlig stil. Synd bara att den inte är i min budget..  Kom nyss på att pappa har ett rådjurskranie i källaren. Han hittade det i skogen en dag när han var ute och plockade svamp, sånt som min pappa gör. Efter det har vi kallat den skogen för "skelettskogen".

 

Lyssnar på Pro Green som vanligt, 'where do we go' började spelas nu. Den är bra. Han är bra. Han är snygg också. Hörde att han blev signad av Mike Skinner, mum-skillen nr1. Tyckte det lät rimligt så jag tror på det.

Alla låtar på hans album är feta, men har mina favoriter.

 

FIT BOOTIES!

 

Cheers!

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela