MINDYOURATTITUDE

12:52

Publicerad 2010-10-11 12:52:37 i Allmänt,

Har lyckats hålla mig borta från mascaran hela sommaren. Fram tills nu har jag bara använt den 3 ggr totalt! Känner mig lite grabbig emellan åt, speciellt nu, med denna frisyren, men skit skönt att slippa den. Ifall ni ville veta.

Igår kom det över lite folk och vi spelade spel. Sällskapsspel är underskattade enligt min mening. Det finns guldkorn bland skithögarna.  Det var väldigt underhållande i alla fall. Runt halv elva skulle Moa och Fingal ner i stan för att möta upp Sassa som åkte ur Idol i fredags. Det kan inte känns så jävla kul.

 

Senare kommer Moa hit ett tag och leker med mig! kulkul! För övrigt är mitt liv förvirrande, tråkigt och väldigt bra. bra va?

 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela