MINDYOURATTITUDE

ajajajaaj

Publicerad 2010-10-10 13:58:28 i Allmänt,

Ni killar ska vara jävligt glada att ni inte får mens. Fyfan vilket helvete det är. Min mage håller på att implodera i vågor just nu. Jag har turen att värktabletter inte riktigt fungerar på mig helle. HURRA! Jag tycker själv att jag inte är så vråligt pms-ig  men vet heller inte om folk i min närhet säger annat. Om något skulle jag kunna tänka mig att jag blir något mer egoistisk än vanligt.

Nu börjar verkligen mitt hår leva sitt eget liv. Skruvar sig hit och dit, vilket förvisso ser bra ut när det jobbar med mig. Funderar på att klippa det ännu kortare i nacken. sen när andan faller på vill jag göra 2 linjer på ena sidan, HAHA VT! Men det är najs ändå. hade velat tvinna håret, eller införskaffa ett krull-spray. så att det lockar sig crazy där uppe!

Nu är jag hungrig, ska lensa kyslåpet på något och ikväll spelar vi Alias.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela