MINDYOURATTITUDE

check!

Publicerad 2010-10-01 18:21:50 i Allmänt,

Idag drällde jag och Moa runt på stan. Hittade ett ritnings-rör till mina teckningar. Nu kan jag transportera mina mästerverk utan att de tar skada! Halleluuuyah!
Bokade en klippningstid oxå. Nu jävlar ska det klippas! Hoppas jag inte får ångest och börjar gråta när det väl är gjort. Men det tror jag inte. 

Direkt efter det är det demo på GA mot rasism och att vi vill ha SD ur riksdagen 2014. Maoriteten av förstagångsväljarna röstade på det röda blocket. Vi är Sveriges framtid så fan heller att de ska få vara kvar en rond till!
det var ungefr allt jag hade på hjärtat idag. Snart kommer moa hit och så blir det lite film tajm sådär en fredag kväll!
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela