MINDYOURATTITUDE

coffie

Publicerad 2010-10-15 16:02:28 i Allmänt,

Cheers manny!

Har haft en gnagande huvudvärk hela dagen. Inte förrän jag kom hem och gjorde i ordning en kopp kaffe började det lugna ner sig lite. Kan jag verkligen ha börjat få den där "kaffe-huvudvärken"? Jag menar, visst, kaffe är helt underbart och gott och jag har börjat dricka det varje dag i princip. Men redan? vad kan det ha gått, 3 veckor en månad?
Nästa projekt - en 'I <3 Coffie' tröja. I'tll suit me good. Hade passat anna oxå, haha.

Nu har vi äntligen kommit igång med väggmålningarna i skolan. Jag, Ina och Rebecca har fått en vid matsalen/cafeterian. Dagens tid gick till att skissa upp motivet på frihand. King Kong kommer pryda väggen, som är, ja, vad kan den vara 3x2m? inte jätte stor men ändå! Imorgon, lördag, ska vi dit igen och fortsätta. Det gick förbi både lärare och elever med onödiga kommentarer, ska bli skönt och slippa det!
En lärare gick förbi 2 andra tjejer i gruppen och frågade ifall "detta går att måla över sen va?". DOMM I HELA HUET!? Det är som att säga rakt ut att "fan vad fult ni gör det". Känns som om lärarna på den andra sidan inte är så öppna för förändring - tills det är klart. 2 lärare var på mig och Ina att vi klottrade ner väggarna och det är ju absolut inte tillåtet.. trötta mig? Grabbarnas graffning på Aula-väggen (i entrén, skit stor) kommer bli så jävla maffig så det finn inte! Gaah! De är så sjukt grymma.

I alla fall! Väggen kommer bli far off när den är klar, sen ska vi väll fortsätta med flera vägge i K-huset.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela