MINDYOURATTITUDE

fakkinowe

Publicerad 2010-10-22 18:43:47 i Allmänt,

 

Jag fortfarande mätt från maten jag åt för någon timme sedan. Number 1 misstake. Min såkallade "sundhet" fick lite stryk där. Man ska äta tills man inte är hungrig längre, men man ska inte bli sådär över mätt, aldrig.

 

Iaf så målade vi vidare på King Kong idag. Jag gillar honom som fan. Det går bra nu. men vi har mycket kvar,  flera hus ska målas upp + ett flertal helikoptrar. Funderar på en liten detalj. Den kommer bli fet när den är klar, kan inte vänta tills dess!

 

Nu kom mams o paps hem. Djuren med. Ska ta och kobba på en liten sak nu, för jag är ju pank, så kan inte gå ut och dansa ikväll.. BUU

 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela