MINDYOURATTITUDE

fockit

Publicerad 2010-10-22 18:59:23 i Allmänt,

 

Jag tror att jag har utvcklatt ett svårflirtnings system i mig. Antingen det eller så är jag trög, fattar kanske inte alltid om någon flirtar med mig, om det inte är väldigt självklart och då är det bara corny lines och det kommer en obvious ratning då . Ratar så mycket. Speciellt de gånger det förekommit på krogen, eller på dansgolvet. Jag menar, jag nitade en kille på tivoli för att han kom för nära (äckligt nära)!

 

Jag avskyr verkligen att bli kallad "sötnos" eller "gullet"  och till och med "snygging", som har förekommit. För fan grabbar, bara lägg dem på hyllan innan ni går ut. Jag är verkligen inte någon liten sötnos, avskyr allt sånt gullande som blir så sockersött som Turkiska efterätter, och de är fanimej översöta!

 

Visst är det kul ifall någon stöter på mig, men jag tar det inte på allvar alla gånger. Friends goes first, then we'll see. fuckers. Ville bara få det ur mig.

 

Party <spotify

 

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela