MINDYOURATTITUDE

helgen is closing up

Publicerad 2010-10-06 17:39:38 i Allmänt,

 

Har fått sjukt mycket beröm och komplimanger för min nya frisyr! TACK! JAG ÄLSKAR DET OCKSÅ! Trivs som bara den och tror på riktigt denna gången att jag passar bättre i kort än i lågnt.

 

EN lekition idag, den började 14.10. Kändes lönt. Men jag masade mig till skolan i alla fall och höll mitt tal om hur jag tror vi kan förbättra Sverige, genom att hjälpas åt. Gick helt okej.

Letade febrilt efter tribal tatueringar, vatten tatueringar, till sofie som ska firas på fredag. Hittade inget så är sjukt besviken på Helsingborg just nu.

 

thats all. Ciao

Kommentarer

Postat av: Charlotta

Publicerad 2010-10-07 16:14:49

TIPSTIPS! Har du kollat i godisaffärerna/kioskerna på söder? Där hittade jag tuggummin med tribalgnuggisar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela