MINDYOURATTITUDE

igår/idag

Publicerad 2010-10-19 18:18:39 i Allmänt,

Igår
Igår fick jag träffa Biffen. Fridas söte kise. Han var faktiskt jättesöt. Gillar inte katter så mycket men han sprang ut och stannade där mestadels av tiden.
När jag kom hem hade min nya tele kommit. Strax efter min hemkomst kom mamma oxå hem så vi kunde gå iväg och hämta den. Sen bestod min kväll av att lägga in kontakterna åter igen, kombinerat med att laga cykeldäcket. Älskar luren, har bara en del kvar att få kläm på!



Idag
Idag hade vi håla från 11.30 till 14.10 - HEJJA! Så jag skjutsade med mig Emma hem till mig, drack en kopp kaffe och gick ut med hundarna. Sen bussade vi ner i stan där Emma tog en subways macka, ångrar att jag inte lånade pengar till en åt migsjälv för jag kunde inte sluta tänka på mat under programeringen. Folk blev knäppa på mig med mina mattankar. Matte till 17.10 och sen fick jag gå hem. VRÅLHUNGRIG som jag var.
Nu lagar pappa stora köttbullar och jag kokar makaroner. MAT JAG VILL HA MAAAT!

cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela