MINDYOURATTITUDE

komigendå!

Publicerad 2010-10-17 10:03:03 i Allmänt,

 

Japp! då var man igång lite i alla fall! Tog och sprang en runda i morse vid 9.10, hem - duscha - äta. Sitter och gnaffsar i mig havregrynsgröt. Det är faktiskt inte så farligt, som så många tycks tycka. Släng i lite äpple slices och lite sirap så blire kanon. Eller, nej, skippa äpplet..

 

Kan inte fortsätta jogga på vinderhalvåret p.g.a min astma.  Så funderar på något annat, kanske aerobics, har ett träningsställe 5 min från hemmet, så det ska väll inte vara några större svårigheter. Hoppas bara priset är rimligt oxå.

 

Ska försöka äta rätt också! Det blir lite svårare, Inget godis över huvudtaget, kanske ska jag unna mig det nån gång, men sällan. Helst ingen alkohol - innehåller ju i princip bara kalorier. Men vi får se vad min COACH säger, haha. Han är bra! Önsak mig fortsätt lucka till!

Cheers!

Kommentarer

Postat av: Astrid

Publicerad 2010-10-17 18:57:04

Spinning! :}

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela