MINDYOURATTITUDE

nonsens

Publicerad 2010-10-21 21:28:57 i Allmänt,

 

ego trippin'

Sitter på rummet och lyssnar på musik, som så många andra dagar. Malin kom över och lånade en klänning som jag bytt till mig från henne, hur det nu gick ihop så blev hon nöjd i alla fall!

Imorgon ska vi la ta och fortsätta på väggmålningarna, eventuellt tvätta rent skisslinjer. Shittabolle! Men det ska nog inte vara några konstigheter.

 

Moa fyller år nästa måndag och till helgen drar jag upp till Växjö för att hälsa på samt hämta hem min underbara syster, veckan därpå är det LOV! Hur skönt är inte det?

 

Aja, inget mer att berätta, sååe, jag lyssnar vidare på Fergalicious.. Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela