MINDYOURATTITUDE

NP

Publicerad 2010-10-18 08:59:10 i Allmänt,

Igår var verkligen inte min dag. Men det är bättre idag iaf!


Nu sitter jag och förbereder mig smått för att gå till skolan. GÅ... Min cykel är fortfarande inte lagad och pappa har redan kört till jobbet, så det lämnar mig med ett alternativ efter att ha snokat igenom plånboken efter busspengar.
En kopp kaffe sen är jag redo!
Dock inte redo för NP i SvenskaB. Apa tråkigt ämne, men det är väll bra kunskaper (vi jobbar med tal nu).  Gillar inte att vi ska hålla tal på nationella. Varför sätter man in det där? Jag tycker inte om att hålla tal för 30 pers, men det är väll bara att bita ihop.

Liknar en tomboy idag -ogilla-!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela