MINDYOURATTITUDE

paintthatshiet

Publicerad 2010-10-16 19:00:49 i Allmänt,



Vi målar på väggarna i skolan, äntligen! Bilderna överst på gorillan är mitt, Inas och Rebeccas projekt. Jag fick en King Kong idé och de andra hookade på den, vilket jag tyckte var superbt! Dock fick vi censurera snoppen på honom, så ''nu liknar han Ken'' sa Frida och man kan väll inget annat än att hålla med.

Bilderna nedanför texten är de andras projekt. Grabbarna graffar i entrén och även om det inte är färdigt än är det far off!! Ska bli spännande och se hur det ser ut till slut.
Den svart-vita bruden undertill är ursprungligen Hannas teckning, men Frida och Jill hjälper till. De har fått upp den riktigt snyggt! Har för mig att de skulle måla upp flera bakom. Säger bara att skolan kommer bli mycket finare  och roligare nu. Mest för oss, som får måla, men även för andra elever som dragits med de aptråkiga väggarna. 




Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela