MINDYOURATTITUDE

professor green

Publicerad 2010-10-09 14:55:49 i Allmänt,

Vi kör allt i fete stil!

Lyssnar på Professor Green, Stephen Paul Manderson. Han gör riktigt bra musik och killens röst får mig att tappa koncentration! Helt underbar röst att lyssna på. Sen är han galet het oxå. Mm'm! I'd tap that! Menar, kolla bara på honom! Het som in i helvete! Han påminner mig om en vän, de är ganska lika till utseendet och röstmässigt när de pratar i alla fall.

Albumet "Alive untill i'm dead" är grymt. spotify

>Professor Green – Alive Till I'm Dead

Gårdagen var sjukt nice! precis lagom med sprit för min smak. Först drog vi till bara rock, efter vi ätit hos Sofie. Inte min typ av ställe faktiskt, gillar Mogwai bättre! Heja jonathan! Sen stämplade vi in på tivoli och drog till tapaz. steak house, tivoli, sen träffade jag min kära syster och då åkte vi hem tsm. Sofie är sä jävla söt. haha!
I'd like to do dat again!

Tjej middag ikväll, slipper aminket för det är casual kväll, I like!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela