MINDYOURATTITUDE

till+skogs

Publicerad 2010-10-28 22:43:07 i Allmänt,

 

Fear the DUE!

 

Imorn drar jag till skogs! Träffar min bästis, min syster. Vi ska ha en hejdundrandes fin helg tsm sen är det lov.

Tacka fan för det, det behövs! Imorn kommer pengarna oxå! Jag har nya skor! Men mina stora retro-högtalare är sönder, döda, finito. FITTAHELVETE! bidrog, ovetande, till deras död.. tyvärr är detta sant.. mina babes, helt åt helvete.


I alla fall! Har varit sjuk hela helgen + ett par dagar, är fortf inte helt frisk, but i'm gettin' there!
Saknade the bitches at school oxå. Det är helt sjukt vilka speciella vänner jag har. Bra, bäst, finast, bitchigast, hottest är de allihopa!

Imon ska vi måla vidare på väggen och jag är förberedd!! I'M BRINGING KANEL GIFFLAR Y KAFFE! SUCKERS

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela