MINDYOURATTITUDE

whatido

Publicerad 2010-10-14 19:01:02 i Allmänt,

 

Sitter och knåpar ihop en musiklista/bygger på min lista inför ett tilfälle som givas skall. Samt sitter jag och skissar färdigt på det som ska sitta på skolväggen vid matsalen. King kong it is and it's gonna be fuckin' up top!

 

För övrigt känner jag a huge urge att resa utomlands, till antingen England eller USA/Canada. Engelsktalande i alla fall. Det hade varit kul och testande. Har alltid velat sätta min engelska på prov så drastiskt. Även om jag läser engelska C känns det inte sådär super WOOOW shitt så bra jag blev på engelska helt plötsligt. Förbättrar jag mig så gör jag nog det bäst på egen hand.

 

aja, 'nough 'bout dat.

 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela