MINDYOURATTITUDE

wtfgodie

Publicerad 2010-10-17 14:48:04 i Allmänt,

Man kan bli frustrerad över många olika saker. Jag blir lite frustrerad när; jag har joggat, städat, sytt upp och in byxor som jag inte kunnat använda innan, hjälpt pappa i köket och sen slängt mig på soffan när att mams och moster kommer innanför dörren och moster utbryter: ligger du här? nu får du rycka upp dig! kan ju inte ligga där hela dagen. Varpå jag sätter mig upp och bläddrar igenom lite reklam pratar med mamma lite, reser mig för att gå upp och moster knivar mig med ännu en replik: Mår du inte bra eller? Med den retliga tonen i rösten känner jag bara för att riva huset, slänga lite bumlingar genom fönstrena och sen får hon skulden. Aaaooommm... Fred i själen.


Frustrationuppkomst, typ som
: Att kasta in en bikupa i en isolerinscell. HEJJA!
Men å andra sidan är inte alla lika bra på att läsa signaler, spec inte gamlingar.

Cheers!

Kommentarer

Postat av: ingrid

Publicerad 2010-10-17 19:07:28

öh... ok förstår dig bättre nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela