MINDYOURATTITUDE

2h håla

Publicerad 2010-09-14 14:34:28 i Allmänt,

Håla i ca 2 timmar. Ska försöka fördriva tiden. Tog ett par bilder på mig och moa, det är ju lite kul! Men sen började hennes lektion så vart jag ensam igen. Sitter i "väntsalen"  och lyssnar på musik. Tur man lyckats få in spotify i datorn i alla fall! Hur man hade överlevt annars vet jag inte riktigt. Moa är bra!

- ett lugn sprider sig i kroppen när jag hör melodin i mina öron. den flyter in och slinker in i varenda ven i mig. orden blir till en film som spelas upp, olika varje gång. jag blir som nykär igen. det är härligt, nästan underbart faktiskt. det kittlas och en känsla av lycka trycker i bröstet. samtidigt håller jag det hemligt. det är min lycka.

Kommentarer

Postat av: Moisss

Publicerad 2010-09-18 23:52:04

Woaowh vad vi är snygga!

den bilden framhäver våra bästa sidor ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela