MINDYOURATTITUDE

I know my macaronies

Publicerad 2010-09-30 18:32:49 i Allmänt,

my namo borat..
Ikväll blidde det stuvade makaroner och köddabullar. Det blev helt okej. Jag är en av de månniskor som oftast borde hålla sig borta från matlagning.  Ändå envisas päronen om att jag ska laka kvällsmat 2 ggr i veckan. Man vet aldrig, det kanske leder till något bra. I'm gonna be the next Gordon Ramsy mother fuckers! 

Sitter och velar om jag ska klippa av mitt hår, så som rihanna hade det ett tag. det ser lite annorlunda ut nu. Men kort i nacken och  längre lugg. Jag får alltid konstiga idéer ibland. Jag handlar gärna på impuls när det häller världsliga saker som skor, väskor frisyrklippning och liknande. Annars känns det som om jag motarbetar mycket i min vardag.
Imon är det finally friday och efter skolan ska jag möta upp en av mina allra bästa vänner, Moa. Checka stan lite och sen glo på Idol för att se om Sassa blev ett av juryns wildcards. Känner inte henne så värst, men det blir roligare att kolla på Idol när ett bekant ansikte är med. Vanligt vis skiter jag fullständigt i Idol.
Nästa helg kommer syrran hem över helgen och då hoppas jag även på en utgång eller bara chilla med en bira med gott folk. Man kan ju hoppas.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela