MINDYOURATTITUDE

stundens droglåt

Publicerad 2010-09-29 22:24:11 i Allmänt,



Skit nice låt. Har drogat den i nån vecka nu.
Det känns som om allt är helt okej just nu. Vi fick ett bildprojekt av Simonett idag. Projektet är att pimpa skolan, vi fick ett par väggar, ca 5 st i stora Nic-huset som vi får splatta kreativitet över. Helt jävla underbart! Snackade med Vicky och Karin idag, om vad jag kan göra för att hjälpa dem med sitt projektarbete. Det blir en grafisk hjälpande hand. Har suttit och skissat på en logga och kom fram till ett par som var fina, hoppas de oxå tycker det.
Jag har koll på inlämningar och läxor osv, nu ska de bara göras också.

På lördag åker jag, Emelie och Filip upp till skäret. Filles sommarstuga kan man väl säga. Flått ställe, där vi ska chillaxa, äta något gott och spela något spel. Brädspel är fedt underskattade. Likaså är sömn, så nu ska jag dra täcket över huvudet och invänta ångesten som framträder imorgon när klockan ringer.

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela