MINDYOURATTITUDE

10/4

Publicerad 2011-04-10 21:18:32 i Allmänt,



Den finaste buketten jag fått! Det kommer en mer rättvis bild. Ett gäng tulpaner, gula med rött i och röda med lite gult i? love em'!




Blev fikabjuden idag! Chokladigt rakt igenom sen en film på det. "Easy A". Den var väll sådär, känner att jag blivigt jävligt kräsen när det gäller filmer, men har ett öppet sinne fortfarande i alla fall.

Mycket snack med min kära vän (vet inte varför med jag skriver inte ut namn längre) och han frågade varför jag tagit bort min facebook.
Det enda jag kunde tänka på var "varför inte?"

Sen luktade det varm asfalt i min gata när jag väl var på väg hem. Det var fint. Det är det bästa med sommaren och värmen. De dära småsakerna som doften av nyklippt gräs och asfalten när sommarregnet har blött ner den.

aja, skitskola imorgon - mycket att göra. skjut mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela