MINDYOURATTITUDE

BALLS

Publicerad 2011-04-08 17:33:03 i Allmänt,


(c)

Shittballs. Nu har jag skrivit majoriteten av min projektrapport. Dock är detta bara första skrivningen. Ska skicka in den och få konstruktiv kritik, sedan skriva om en hel jävla massa kan jag tänka mig. Lite trött på att skriva.

Fickinte gjort något igår. Tvingade hit en vän för att glo film med mig, pluggstrejkade totalt.
Men det brukar ju lösa sig på ett eller annat sätt.

Johanna är på väg, hon har haft ett helvete med tågen idag. Två träd har fällts över rälsen på olika ställen så hon blir en timme försenad - på sin födelsedag. kuuul!
Imorgon fyller jag år... 19. Vill fortfarande inte fira det, vill mest kräkas men jag ska försöka att inte vara så negativ, inte så att det syns i alla fall :))))))

Aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela