MINDYOURATTITUDE

BADLUCKMUCH?

Publicerad 2011-12-12 11:03:26 i Vardag,


Nu får det fanimej räcka!
Otur, Otur, Otur. Igår kväll skulle jag fixa mer té åt min kära pojkvän, han väntade på rummet medans jag sprang ner. "Mm! snäll jag är!" tänkte jag, men när jag kom upp igen, dum som jag är, går jag upp i sängen, tappar balansen och han får ALLT över sig... Han ser ut som att ha hamnat i chock, vilket jag fullt förstår. Bland blöta täcken och kuddar sitter han. T-shirten är dyngsur av Chai och han kan knappt röra sig. Jag får slita av täckena och påslakanen för att hänga upp dem, samt hans tröja. Lakanet klarade sig, huvudkuddarna också. Det blev såklart mycket skrattande, klart jag bjuder på det. Han brännde sig inte som tur var.
Repiterade förlåt som ett mantra, vad mer kunde jag göra? Han skrattade bara en massa och sa att det var okej, då känndes det lite bättre i alla fall.

Förlåt, älskling...

~lillacser

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela