MINDYOURATTITUDE

22/12

Publicerad 2011-12-22 01:55:24 i Vardag,




Försökte hitta en bra bild på julklappar men hittade ingen som såg schysst ut.
Så det fick bli denna. finaste bilden jag har i min mobil för tillfället.

Granen pyntad och julklappar packade under. Erkänner att det kliar i fingrarna när jag ser det.
Ska ge bort en imorgon, hoppas han kan hålla händerna i styr tills lördag, annars får han ha den på
fredag, lite mer okej att öppna den i förväg då.

Jag letar lite slappt efter en nyårsklänning, brukar inte ha klänning och jag tror inte det kommer bli det heller.
Jag har fått den briljanta idén om skjorta och jeans. Funkar alltid, lite tråkigt kanske, men jag tycker det är tråkigt att majoriteten över-hajpar nyår så jag tonar ner det.

Mår nog bättre när solen kommer tillbaka.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela