MINDYOURATTITUDE

21/2

Publicerad 2011-02-21 12:20:41 i Allmänt,

Det är minusgrader ute så jag har suttit och gjort om bloggen lite. Det blev en ganska drastisk förändring men jag gillar den!
Nu har jag fått hem 'Torkel i Knipa' som jag ska se efter att jag varit ute med djuren. Shitte vad jag ska gotta ner mig i soffan, tända brasan och bara mysa första dagen på lovet. Resten av veckan måste jag plugga och hitta på andra saker så man får ju passa på att lata sig ordentligt.

Halkade in på en blogg innan idag också, tillhörande en tjej vid namn Julia. I sitt senaste inlägg hade hon lagt upp en låt, hennes väns första singel och så hade en annan mixat den lite. Tyckte den var så himla bra att jag bara måste lägga upp den här också!

Simon Hassle - Now is here (Midibyte Remix) by Midibyte

Det var allt!
Cheers!

Kommentarer

Postat av: Bergskristallen - en blogg om andlighet och kristaller

Publicerad 2011-02-21 16:54:33

Designen blev jätte fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela