MINDYOURATTITUDE

9/2

Publicerad 2011-02-09 16:33:19 i Allmänt,

 

Döda mig lite långsamt/ smärtsamt.
Det där är jag, ser fan knappt ut som jag!
våren -10 tror jag.

Kommer ta lång tid innan jag har så långt hår igen, men så länge man har roligt går väl tiden snabbare?
----

Har tryckt i mig lite mat samtidigt som jag satt och målade med vattenfärger. Nytt på vill ha-listan - Akvarell färger. Har suttit med dem i bildsalen halva dagen och gjort "Appar" till bilduppgiften. Sjukt roligt att våra saker går till mer än att visas för varandra i skolan, tycker jag. Uppgiften är att designa ikonen till en app för estethuset. I appen skulle då lita praktiska basic grejor finnas med, så som vilka lärare som är sjuka, ditt och andras scheman, dagens lunch och annat praktiskt bra att ha-grejor! Har gjort 2 som jag är nöjd med. Kommer kanske en bild nån gång!


I alla fall, så senare ska jag åka tuffetåg till en glad plats senare och imon kväll kommer systerystern hem! Ett par dagar i alla fall.
----
F.o.m idag ska "computers and Blues" finnas i butikerna. Får checkilecka det på fredag.

 

dagens citat
"Jag är varken tjock eller mullig, jag är FYLLIG"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela