MINDYOURATTITUDE

diebitch-fuck.

Publicerad 2011-02-01 17:30:51 i Allmänt,

 

Ville mörda någon idag. Ville i alla fall smälla till min Eng C lärare och fråga vad fan hon tänkte på när hon visade oss en film där små barn hänger sig och stryper sina syskon med skosnören. What the hell, woman? Det var något av det mest obehagliga jag sett och jag tänker inte se klart filmen. Fuck you, up yours. Tanta-satan.

Bästa lektionen idag var religionen med Erik. Till min förvånad var jag vaken och alert hela lektionen, inte för att bada i smör men religionslektionerna är de mest intressanta vi har tycker jag.

Enough is enough. Hoppas inte de döda barnen hemsöker mig i natt.

 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela