MINDYOURATTITUDE

klick/gomusik

Publicerad 2011-02-28 20:07:13 i Allmänt,

klick, klick, klick!

Bidde en kamera idag ändå. Nu är jag ruinerad så jag hoppas FAN att den är bra nu! Han bakom disken sa att den var i liga med min förra och då blev jag mer biten på den. Det var för sorgligt att min förra gick sönder, det var den bästa kameran jag ägt! Dock den första jag ägt också. Canon är märket och det känns som jag kasat in på det spåret länge nog för att vara fast. Men är nöjd är jag och det är ju huvudsaken!


På religionen pratade vi vidare om Judendomen. Det är det mest intressanta ämne vi har i skolan (oh yeh, fo real) Vår lärare gör det så intressant som det ska vara. Han spelade upp en låt och intervju med Matisyahu - judisk reaggie/rappare. Han var inte dålig som artist. Lyssnar faktiskt lite på honom nu om jag ska vara ärlig.

Beställde även ett par POSCA pennor igår, ska göra en plansch till mami så pennorna blir som hennes betalning. Färger here we go! Kommer bli kanon!

"Bianca" ligger ute till salu btw: MINDYOURATTITUDE

 

Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela