MINDYOURATTITUDE

magiskaMike-theEnd.

Publicerad 2011-02-07 21:23:32 i Allmänt,

 

Sitter och lyssnar på The Streets senaste och sista platta - 'Computers and Blues'. Sjukt sorgligt att Mike inte planerar att producera mer av the streets men som det låter går han verkligen ut med en smäll, big bang, fokkin' madness. The Streets betyder jättemycket för mig, otroligt mycket faktiskt. Började lyssna på dem när jag var 12 ca. Mike släppte sin första platta under namnet The Streets 2002 - "Original Pirate Material". Musiken har alltid hängt med mig, överallt. Standard bagage. Att få höra de nya låtarna gör mig lite tårögd. Fy fan vad jag har längtat ihjäl mig efter dem!

Ska fortsätta njuta av musiken och den 9 ska albumet släppas, så jag får hoppas att det finns i butikerna i veckan. Endast The Streets får mig att gå till affären och KÖPA en CD-skiva.  This is really unbelievebly great. Vill gråta så bra det är!

Go out with a bang, Mike. Computers and Blues
Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela