MINDYOURATTITUDE

rastlöstristess.

Publicerad 2011-02-22 00:05:45 i Allmänt,

"Försök uppskatta tystnaden också"... fakk you! Jag sitter i fåtöljen framför tv:n och är så rastlös så jag vet inte vad! Det gick så långt att jag googlade tips på hur man kan bli av med sådan rastlöshet, men det fanns ju bara sån där skit att läsa.
Nu har jag nog sett alla reklamer som 4an sänder 5 gånger vardera för jag når inte kontrollen. Det går ett jätte dåligt och irriterande, amerikanskt program om lapplisor. Tänk er en amerikansk, gnällig  lapplisa som gnäller och gnäller och pratar om hur mycket felparkeringar folk gör, yada, yada. FÖRLÄNG MIN ARM! VAR FAN ÄR KONTROLLEN?!

...kanske man bara kan pressa fram sömnen, eller allt vimmelvammel i huvet kommer förhindra mig. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela