MINDYOURATTITUDE

pajochshit.

Publicerad 2011-02-22 20:53:22 i Allmänt,

 

Galet vad jag älskar bilder, färgpackade på detta viset. Det ser schysst tecknat ut.

Träffade min fridde idag, fick snackat loss lite och ska göra det imorn oxå. Då passar emma på att hälsa på och sen jävlaridet ska det bakas ananas paj. För er som inte smakat ananas paj råder jag er till att göra det för det är magiskt gott. Man får ingen ångest efteråt även om den är lite bombaderad med lite av varje.


Sitter just nu och trycker in låtar i en spellista tillängnad emma, the one and only. Hon gör detsamma för mig och listan är helt underbar! Så som jag vill ha den!

Min lista
Emmas lista

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela