MINDYOURATTITUDE

isigvår.

Publicerad 2011-02-27 01:02:02 i Allmänt,





Våren är på väg! Jag känner det även fast det är minusgrader ute, det blåser kallt men solen var framme och den värmde faktiskt mina kinder mitt i alltihop. Passade på att ta med kameran ut när jag tog med djuren på en sväng. Mamma var på väg hem från jobbet så vi satte oss i kobacken där solen sken på allt vad den kunde och lekte medans vi väntade. Det var en himla fin dag och på kvällen lagade jag taco paj (säg det snabbt! tacopaj,tacopaj,tacopaj!!) hos Emelie och Filip kom också och åt. En go trio!

PS!
Ser ni gubben med elvis frilla och mustasch i de 2 sista bilderna?

Cheerio



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

lillacser

Hej! 20åring från södra Sverige.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela